پیام مدیر عامل

به نام خالق یکتا

اینجانب افتخار دارم که توانستم با گردآوری مهندسین و کارشناسان خبره‌ی حفاظت کاتدیک، تولیدات کاملا تخصصی و منطبق بر استانداردهای روز دنیا را به بازار داخل و بازارهای بین‌المللی ارائه نمایم. لذا در راستای افزایش کیفیت محصولات، رضایتمندی بیشتر مشتریان، بومی‌سازی محصولات دارای تکنولوژِی بالا ، ارتقاء توان فنی تولیدکنندگان داخلی و مقابله با تحریم‌های بین‌المللی دشمنان قسم خورده میهنمان، اهداف شرکت برناگداز را به شرح زیر تعریف می‌نمایم.

اهداف شرکت برناگداز

برناگداز پيشرو در توليد انواع آندهای حفاظت کاتدیک و تجهیزات جانبی خط مشی خود را به شرح ذيل اعـلام می‌دارد :

1. درک خواسته‌های مشتريان با هدف جلب رضايت بيش از پيش آنها.
2. توجه به منابع انسانی و ارتقاء آنها از طريق آموزش.
3. توليد محصول با دوام با كمترين هزينه.
4. طراحی محصولات جديد متناسب با نيازهای مشتريان.
5. ورود به بازارهای جهانی با صادرات.

از آنجایی که تولیدات این شرکت بخصوص انواع آندهای مورد استفاده در سیستم حفاظت کاتدیک، محصولاتی کاملا تخصصی بوده و برای تست و کنترل کیفیت آنها مطابق استانداردهای ملی و بین‌المللی (IPS,NACE,ASTM,DNV,BS,……) نیاز به دانش، تجربه و تجهیزات ویژه می‌باشد، شرکت برناگداز با تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت کوشیده است با ارائه محصولاتی تست شده مطابق استاندارد در رقابت با انواع مشابه ایرانی و خارجی جایگاهی ممتاز به خود اختصاص دهد.

در همین راستا این شرکت با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، دارنده گواهی ISO9001:2015 در زمینه تولید محصولات حفاظت کاتدیک بوده و با استقرار استاندارد توليد آندهای فداشونده، دارای گواهی Testمحصول از GL & ICS & ACS می‌باشد.  تائیدیه ها و گواهی‌های متعدد دریافت شده از موسسات مختلف داخلی و خارجی ، خود موید کیفیت بالای محصولات این شرکت می‌باشد.

در پایان از همه‌ی افراد مرتبط با دانش عظیم حفاظت کاتدیک دعوت مینمایم با ارائه راهکارهای مناسب جهت پیشرفت تولیدکنندگان داخلی از جمله شرکت برناگداز ما را در ارائه بهتر خدمات همیاری نمایند.

سید مجید میرغفوریان