درباره گروه برناالکترونیک

در ضمن این شرکت با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، دارای گواهينامه‌های ISO9001:2008 & ISO 14001& OHSAS 18001 در خصوص طراحی و تولید و خدمات پس از فروش کلیه محصولات فوق الذکر از شرکت DQS آلمان می‌باشد و همچنین برای برخی محصولات خود تائیدیه CE را اخذ نموده است.

ضمناً اين شركت علاوه بر توليد تجهيزات حفاظت كاتديک به صورت تخصصی آماده ارائه هر گونه خدمات فنی و مهندسی ديگر از قبيل طراحی سيستم‌های حفاظت كاتديک و مشاوره در زمينه خوردگی می‌باشد كه در اين راستا با شركت‌های خارجی طراح و مشاور در زمينه خوردگی (شركت Cescor ايتاليا و Corrpro انگلیس) توافقنامه همكاری امضاء كرده است و آمادگی دارد در زمينه اجرای پروژه‌های EPC بزرگ در زمينه حفاظت كاتديک مشاركت نمايد.

تاریخچه شرکت برناگداز

شرکت برناگداز در سال 1383 بمنظور گسترش فعاليت‌های شرکت برناالکترونيک در بخش توليد انواع آندهای حفاظت کاتديک بعنوان يک شرکت مستقل تاسيس گرديد. اين شرکت جزو گروه برنا بوده و با تجهيز يک کارخانه مستقل در شهرک صنعتی شمس آباد فعاليت خود را آغاز نمود.

هم اکنون شرکت برناگداز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی تولید آندهای حفاظت کاتدیک مورد استفاده در صنایع نفت و گاز و صنایع دریایی فعالیت می‌نماید و دارای آزمایشگاه خوردگی تخصصی در زمینه کاتدیک بوده که بین رقبای داخلی منحصر به فرد می‌باشد.